• kostenlos mitmachen

Mein leben und ich


Hallo , Ich han denkt damit ich nid so en volle chopf han füehr ich es online tage buech..ja die einte denktet sich sicher , oh mein gott was isch den das für eini.., aber ich chan euch beruhige ich bin e ganz normali..wenn mer dem so sege chan:)haha nei


also ich han leider hüt nur churz ziet für mis tage buech doch möcht ich glich churz was da ine schriebe, hüt isch recht stressig gsie ich han es familie fescht oder besser gseit es geburi fescht mit mim schatz gah also sie wird morn 18ni und ja und daher bini au recht gspanne was hüt aibg so uf eus zue chund wenn mer i ihre geburi ine fiere düend..


 


also wietieri infos chömed den nachem abig:)


 


 

nächster Eintrag >>

Kommentare

Liese [Tb: Meine Höhen und Tiefen!] - 13.07.2008 18:58
hmmm...jetzt ist er blau...grad war er schwarz!! echt!!
;-)


Liese [Tb: Meine Höhen und Tiefen!] - 13.07.2008 18:58
Wow kommst du der Schweiz oder so? ;))
Übrigens würd ich dir raten, den Hintergrund nicht auch schwarz zu machen, denn nicht kommen auf die geniale Idee, denn Text einfach zu markieren! :P
Lg,
Liese


Kommentar schreiben

Du musst dich Einloggen oder kostenlos anmelden um Kommentare zu schreiben